13 de març 2010

Campionat d'Espanya de múixing en neu a Beret 2010

 La prova d’skijoring, a dues mànegues, es va disputar els 6 i 7 de març, al Pla de Beret, sobre un circuit d’11 quilòmetres, sense molt desnivell, però amb uns quants giravolts, que va fer del recorregut molt ràpid i espectacular. La temperatura del cap de setmana va ajudar a l'alt rendiment dels gossos, especialment diumenge, que a les 8:30 del matí estàvem a -12 graus i això es va fer veure en la millora de les marques realitzades.

Finalment, per falta de participants a la categoria de dos gossos, es va unificar la categoria i vam haver de sortir tots amb un sol gos. Vam participar 13 esportistes amb els nostres gossos i per diferents problemes, van finalitzar 9.

Louise va fer una molt bona cursa, finalitzant els dos dies en quarta posició general amb un temps de 40:49 el dissabte i fent una millora destacada el diumenge per acabar en 38:23.
Gràcies al Toni Gassó i al Ramon Armengol vaig poder participar en aquest campionat, tot i que vaig ser un dels que no va finalitzar, per un problema "tècnic", ja que no vaig poder prendre la sortida el dissabte, tot i que diumenge, em van deixar sortir, i vaig poder fer un bon temps de 35:38.
En total uns 80 múixers, d’entre 10 i 59 anys, i uns 500 gossos van participar a l’estatal de múixing d’aquest any a Beret.

El podi final: 1r  Ramón Armengol
                          2n Joan Josep Díaz
                          3r Jose R. Lebron

Article a: L'Actualitat del Baix Montseny

Tots els resultats