2 de nov. 2008

Ct. Europa de Canicross (Decin'08)

Els passats 11 i 12 d’Octubre es van realitzar a la localitat txeca de Decin els Campionats d’Europa de Canicross i Bikejoring.
La Louise, representant al Regne Unit, va participar en les dos categoríes amb sort ben diferent.
En Bikejoring, dissabte va finalitzar en la posició 25ª. amb un temps de 18’56” i diumenge va decidir no prendre la sortida per centrar-se més en el Canicross.
En Canicross, dissabte va trigar 8’23” en fer els 2’7 km. per acabar en una excelent 5ª posició i el diumenge va necessitar 17’00” per fer els 5’1 km. acabant en la 6ª posició, el que va fer que a la classificació general, també fos la 6ª, tot i que está pendent una reclamació d’una atleta txeca, que la faria pujar una posició en la clasificació general.

L’Oscar (o sigui, Jo), un dels dos representants espanyols que hi vam assistir a Decin, vaig participar en la categoría de Canicross, fent un temps el dissabte de 9’52” i acabant en la posició 38 i diumenge vaig finalitzar en la 36ª posició amb un temps de 20’15”. En la General final, vaig quedar el 37.

Diumenge a la tarda, es van fer les curses de Canicross-relleus. Els equips eren de tres rellevistes i havien de córrer 1’7 km. cada un.
La Louise i dues compatriotes seves van finalitzar en la 5ª posició final emprant 17’22” per fer els 5’10 kms. totals. I l’Oscar, que vaig formar equip amb el vasc, Patxi Azpiazu i un belga, vam necessitar 17’10”, finalitzant en la 20ª posició.