22 de maig 2012

Louise arriba en 2a posició a Girona i al Prat


El darrer diumenge 6 de maig, Louise va arribar en la segona posició de les fèmines, a la Mitja Marató de Girona en un temps de 1h.22'23" per darrera de l'atleta marroquí Hasna Bahom (1h.20'10"), qui també va aconseguir imposar-se, per davant de la Louise, a la cursa de 10 quilòmetres disputada el diumenge 20 de maig a la localitat del Prat del Llobregat.

Louise va finalitzar els 10 quilòmetres en un temps de 36'32" per darrera de la Hasna que va arribar a la 13a posició de la general en un temps de 35'47".

RESULTATS:  1/2 M. GIRONA  i  10K EL PRAT

1 comentari:

Anònim ha dit...

Estic impressionat, he de dir. Molt sovint no em trobo amb un bloc que cada educativa i entretinguda, i deixeu-me informar-lo, tens posat el dit al cap. El seu concepte és excepcional, la dificultat és una cosa que no suficients persones estan parlant intel · ligentment sobre. Estic molt feliç que em vaig trobar amb tot això en el meu recerca per a alguna cosa respecte a això.